Türkiye’nin ilk Milli Parkı olan Yozgat Çamlığı Milli Parkı’ndaydık!

🇪🇺 Gençlerle birlikte Erasmus+, Avrupa Dayanışma Programı (ESC) ve DiscoverEU fırsatlarını konuştuk.

🚶‍♀️ Temiz hava eşliğinde doğa yürüyüşü yaptık, doğanın keyfini çıkardık.

♻️ Ne yazık ki bazı ziyaretçilerin çevreyi kirlettiğine şahit olduk. Biz de gençlerle birlikte temizlik yaptık. Lütfen çöplerinizi yere değil, çöp kutusuna atın!
Doğaya sahip çıkalım. 🚮

🍵 Programımızı semaver çayı ve ikramlarla tamamladık.

🌿 Bilgilendirici, eğlenceli ve doğayla iç içe geçen keyifli bir gün oldu. ✨

Fotoğraf Galerisi