Türkiye’nin ilk Milli Parkı olan Yozgat Çamlığı Milli Parkı’ndaydık!
🇪🇺 Gençlerle birlikte Erasmus+, Avrupa Dayanışma Programı (ESC) ve DiscoverEU fırsatlarını konuştuk.
🚶♀️ Temiz hava eşliğinde doğa yürüyüşü yaptık, doğanın keyfini çıkardık.
♻️ Ne yazık ki bazı ziyaretçilerin çevreyi kirlettiğine şahit olduk. Biz de gençlerle birlikte temizlik yaptık. Lütfen çöplerinizi yere değil, çöp kutusuna atın!
Doğaya sahip çıkalım. 🚮
🍵 Programımızı semaver çayı ve ikramlarla tamamladık.
🌿 Bilgilendirici, eğlenceli ve doğayla iç içe geçen keyifli bir gün oldu. ✨